پخش عمده گلدان پلاستیکی کشاورزی در تهران

انواع گلدان پلاستیکی کشاورزی در مرکز پخش عمده گلدان آگین در تهران با قیمت ارزان انجام می شود. همچنین خریداران عزیز در دیگر شهرهای کشور همچون، شیراز، اصفهان، کرج و … نیز می توانند از طریق همین مرکز پالت پلاستیکی پتروشیمی مورد نیاز خود را سفارش دهند. محصول سفارشی شما از طریق باربری در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

گلدان پلاستیکی کشاورزی چیست؟

گلدان کشاورزی همانطور که از نامش پیداست برای کشت انواع سبزیجات، صیفی جات و … در باغات  گیرد و همچنین برای کاشت انواع گیاهان، گل ها، نهال و … در گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این گلدان ها جهت بالابردن صرفه اقتصادی باغداران و گلخانه داران از مواد بازیافتی و مشکی تهیه شده که هم دارای وزن سبکی جهت نقل و انتقال راحت تر و هم داراری قیمت ارزان تر نسبت به گلدان های رنگی است.

گلدان پلاستیکی کشاورزی

انواع گلدان پلاستیکی کشاورزی

از آنجاییکه گلدان های کشاورزی دارای کاربرد های فراوانی است و موارد استفاده آن از جوانه گیاهان تا نهال و درخت های بزرگ است بنابراین در سایزهای متنوع و در عین حال استاندارد تولید می شوند.

سایز بندی گلدان های پلاستیکی کشاورزی به شرح زیر می باشد:

  1. گلدان 6 نشاء
  2. گلدان 8 نشاء
  3. گلدان 10 نشاء
  4. گلدان 12 نشاء
  5. گلدان 14 نشاء
  6. گلدان 17 نشاء
  7. گلدان سطل 3
  8. گلدان سطل 3.5
  9. گلدان سطل 4
  10. گلدان سطل 7
  11. گلدان سطل 10
  12. گلدان سطل 12
  13. گلدان نیم زباله
  14. گلدان زباله

قیمت فروش پالت پلاستیکی دست دوم کشاورزی مرکز پخش عمده ما برابر با قیمت تولیدی است. زیرا ما خود تولید کننده هستیم و انواع گلدان های کشاورزی از نشا تا سطل های بزرگ را با کیفیت مرغوب تولید و با قیمت ارزان به بازار فروش این محصول عرضه می کنیم.

فیلم تولید گلدان های نشایی

 

از طریق ارتباط با کارشناس فروش ما می توانید لیست قیمت محصولات را دریافت نمایید. سپس نسبت به خرید خود اقدام فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما